|
Új gyártó és logisztikai bázist épít a legnagyobb hazai lakástextil nagykereskedelmi cég[2012-09-06] Harminc százalékos forgalomnövekedést ért el a hazai szaküzletekben a legnagyobb magyar lakástextil nagykereskedelmi cég, a Rovitex.
Jövőre kezdi meg új, közel 4000 négyzetméteres üzemcsarnokának építését Pécsett, melyet 2014-ben át is adnak terveik szerint. A válságban is növekedést produkáló vállalat tavaly egy kivásárlással megmentette az eltűnéstől a népszerű 100 éves magyar függönymárkát, a Gardéniát, mely az idei év első felére már megduplázta bevételeit. Eredményeikről és tervezett fejlesztéseikről Romeisz Norbert, a Rovitex tulajdonosa sajtóbeszélgetésen számolt be.
Harminc százalékos forgalomnövekedést ért el az elmúlt egy évben a legnagyobb hazai lakástextil forgalmazó vállalat, a Rovitex a hazai üzletekben. A vállalatcsoport nemzetközi szinten is szép, 18%-os növekedést produkált az idei év első 7 hónapjában az előző év hasonló időszakához képest. A növekedés emelkedő pozitív profitabilitással párosult, melyre azért is büszke lehet a cégvezető, mert ezt két jelentős befektetés, a Gardénia márka bevezetése és a Wall Deco külön vállalati divízió megalapítása mellett érte el, kizárólag saját forrásra támaszkodva. A Rovitex ezzel továbbra is a legnagyobb lakástextil nagykereskedelmi cég Magyarországon. „Sikereink titka, talán abban a stratégiában rejlik, amelyet röviden úgy jellemeznék, hogy közelebb vagyunk, mint Kína, olcsóbbak vagyunk, mint Nyugat-Európa. Megpróbálunk ezen a középúton haladni.” - foglalta össze Romeisz Norbert a Rovitex Homedeco Group tulajdonos-vezetője. A cégcsoport megkapta a Dun & Bradstreet független pénzügyi tanácsadó cég oklevelét, amellyel a jól prosperáló, biztonságos piaci alapokon működő cégeket díjazzák. Valamint elnyerte az üzleti kategóriában kiosztott Superbrands díjat is. Gardénia márkája ezzel egyidőben fogyasztói Suprebrands díjas lett. A magyar tulajdonú vállalat tavaly vásárolta meg a korábban népszerű magyar függönymárkát, a Gardéniát. A megújult Gardénia a tavalyi bevételeit idén már mostanra több mint duplázta. Itthon a közel 150, Szlovákiában pedig 50 forgalmazó üzletben kaphatók termékei. Németországban, Romániában és Csehországban is nagy népszerűségnek örvend a márka. A cégcsoport 2013-ban kezdi meg új, 4000 négyzetméteres gyártó és logisztikai bázisa építését, ahol nem csak logisztikai központ működik majd, hanem a konfekcionálás mellett nyomó, kikészítő és lapfüggönygyártó gépsorok is helyet kapnak. A beruházás több mint 600 millió forintba kerül, amelyet saját erőből, uniós forrásból és részben hitelből finanszíroz a vállalat. Az új üzemcsarnok 2014 első félévében készül el. A gyártási kapacitás növekedésével párhuzamosan a vállalat már mostanra 20 százalékkal növelte munkavállalóinak számát, és további, kb. 30%-os bővítéssel számolnak. A textilgyártás újjáélesztését támogatja a vállalat új kezdeményezése, a Gardénia Lakástextil-tervező pályázat is. A Magyarországon elsőként meghirdetett megmérettetésre friss diplomás és végzős textiltechnológiai ismeretekkel rendelkező fiatal tehetségek jelentkezhetnek. A kiírók olyan terveket várnak, amelyek különlegesek és egyben megfelelnek a piaci igényeknek is. A legjobb pályaműveket a vállalat legyártja, és a Gardénia következő kollekciójában forgalmazza is. A Rovitex Homedeco Group napjainkra 5 országban rendelkezik leányvállalattal, további 7 országban pedig viszonteladókon keresztül értékesíti termékeit. Az elmúlt egy évben Szerbiában nyitott új irodát, és két új partner országba, Svájcba és Ausztriába szálltja a termékeit. |
2012 © Newsbreakers Communications
1025 Budapest, Kilátás utca 10. - info@newsbreakers.hu |